Aktualności

Zarządzanie czasem pracy

Źródło: https://inzynieriaprocesow.pl/pl/

Jak skutecznie zarządzać czasem pracy? Zdecyduj się na szkolenie

Istnieje wiele koncepcji zarządzania czasem pracy, które łączą się z usprawnianiem samych procesów i wykrywaniem wszelkich błędów, które powodują zastoje. Niektóre problemy możesz zauważyć sam, nie zawsze jednak znajdziesz dobre rozwiązanie. Polecamy zatem nasze szkolenia, które pomogą Tobie i Twoim pracownikom zwiększyć świadomość w tym zakresie. Dzięki temu będziecie mogli samodzielnie opracowywać skuteczne strategie i organizować sobie poszczególne zadania tak, żeby cały projekt przebiegał zgodnie z planem.

FORMUŁOWANIE CELÓW I USTALANIE PRIORYTETÓW

Kluczowym, a często pomijanym działaniem w obrębie sprawnej organizacji pracy – zarówno w branżach usługowych, jak i produkcyjnych, jest ustalanie celów. Mowa tutaj nie tylko o tym, jaki ma być efekt końcowy całego procesu, ale też o jego poszczególnych etapach. Takie cele pośrednie pozwalają ustalić konkretne zadania, które trzeba wykonać, żeby zostały one zrealizowane. Jest to podstawą do sformułowania planu poszczególnych czynności. Następnie, nie mniej istotnym działaniem, jest optymalne rozłożenie takich zadań w czasie. Trzeba się przy tym kierować ich priorytetem oraz rodzajem. Właśnie dlatego ważne jest stworzenie hierarchii działań. Nie zawsze będzie to proste, lecz można pomagać sobie grupowaniem konkretnych zadań choćby pod kątem ich istotności. Na dalszym etapie konieczne jest oczywiście realizowanie planu, wraz z weryfikacją poprawności działań i kontrolowania osiąganych celów.

Leave a Reply